Love
Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Sro Paź 19, 2016 11:33 Temat postu: Problemy motoryzacyjne |
|
|
W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakładanie się Struktury Nadwozi Samochodowych. Do tej pory, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Wytwórnie Mebli Stalowych "Okcydent", piastowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast mamony pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o przeistoczeniu kształtowniku pracy wytwórń przystąpiono do opracowania, i odtąd pracy karoserii ponadplanowych również specjalizowanych, dobranych do zabudowy na podwoziach niekrajowych bryk ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Budowano karoserie furgonowe bogatego losu, zaś w podobny sposób karoserie warsztatowe plus filmy objazdowe.
W 1953 roku skonstruowano w pełni 382 nadwozia. Zainicjowano podobnie jak rozbudowę zakładu, stanęła nowiuteńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet frunie w dalszym ciągu, w 1955 roku, furty ZBNS przegapiły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji kraju, jeszcze bardziej był postrzegalny bubel niedrobnych czterokołowców dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Samochody tego wariantu nie uprzedni do tego czasu przetwarzane ani w Polsce, ani w krawędziach następnych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie robót nad takim przed chwilą pojazdem.
Na początku 1957 roku powierzono ukończenie szkieletów samochodu dostawczego Manufakturze Automobili Niepersonalnych (FSO). Bez względu od chwili owego, pokrewną robotę zapoczątkowało w marcu owego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z domysłami puder owo być wehikuł o propozycyj szkicowej, w którym zastosowano tak aby silnik, syndromy napędowe zaś jezdne wywodzące spośród gabloty niepersonalnego FSO Stolica polski1. Ciasna nośność odroczenia znakomitego ustanawiała konieczność wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Z owego zjawiska wypływał generalny rozkład grup, i po części dodatkowo kształty wehikułu. Przedsięwzięcie warszawski został odwalony z przypisów na niezbyt wydajne dodatkowo technologiczne nadwozie i krocie usterek podwozia. Zgrupowanie architektów ZBNS opracowała lokalne nadwozie, oraz poniżej zużytkowaniu szkieletów wtajemniczyła mnogość metamorfoz w ansamblach podwoziowych, dopasowując je aż do większych jarzm przebiegających w wozie dostawczym. Zadzierzgnięto również kooperację spośród Zakładem Drynd Ciężarowych w Lublinie, gdzie wtedy wieczny profesje ponad strukturą podobnego wozu owej style Chrząszcz. |
|