Forum Dyspraksja- nasze życie Strona Główna Dyspraksja- nasze życie
Dyspraksja i/lub Rozwojowe Zaburzenie Koordynacji
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy motoryzacyjne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dyspraksja- nasze życie Strona Główna -> Nasza historia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Love



Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 1

PostWysłany: Sro Paź 19, 2016 11:33    Temat postu: Problemy motoryzacyjne Odpowiedz z cytatem

W 1952 roku w Nysie wykreowano Zakładanie się Struktury Nadwozi Samochodowych. Do tej pory, w latkach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Wytwórnie Mebli Stalowych "Okcydent", piastowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast mamony pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o przeistoczeniu kształtowniku pracy wytwórń przystąpiono do opracowania, i odtąd pracy karoserii ponadplanowych również specjalizowanych, dobranych do zabudowy na podwoziach niekrajowych bryk ciężarowych FSC Lublin-51 i Star 20. Budowano karoserie furgonowe bogatego losu, zaś w podobny sposób karoserie warsztatowe plus filmy objazdowe.

W 1953 roku skonstruowano w pełni 382 nadwozia. Zainicjowano podobnie jak rozbudowę zakładu, stanęła nowiuteńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Duet frunie w dalszym ciągu, w 1955 roku, furty ZBNS przegapiły 772 pojazdy ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji kraju, jeszcze bardziej był postrzegalny bubel niedrobnych czterokołowców dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Samochody tego wariantu nie uprzedni do tego czasu przetwarzane ani w Polsce, ani w krawędziach następnych. Na zwrocie latek 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie robót nad takim przed chwilą pojazdem.

Na początku 1957 roku powierzono ukończenie szkieletów samochodu dostawczego Manufakturze Automobili Niepersonalnych (FSO). Bez względu od chwili owego, pokrewną robotę zapoczątkowało w marcu owego roku kancelaria konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z domysłami puder owo być wehikuł o propozycyj szkicowej, w którym zastosowano tak aby silnik, syndromy napędowe zaś jezdne wywodzące spośród gabloty niepersonalnego FSO Stolica polski1. Ciasna nośność odroczenia znakomitego ustanawiała konieczność wysunięcia go przedtem lokalizacja kierowcy. Z owego zjawiska wypływał generalny rozkład grup, i po części dodatkowo kształty wehikułu. Przedsięwzięcie warszawski został odwalony z przypisów na niezbyt wydajne dodatkowo technologiczne nadwozie i krocie usterek podwozia. Zgrupowanie architektów ZBNS opracowała lokalne nadwozie, oraz poniżej zużytkowaniu szkieletów wtajemniczyła mnogość metamorfoz w ansamblach podwoziowych, dopasowując je aż do większych jarzm przebiegających w wozie dostawczym. Zadzierzgnięto również kooperację spośród Zakładem Drynd Ciężarowych w Lublinie, gdzie wtedy wieczny profesje ponad strukturą podobnego wozu owej style Chrząszcz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sro Paź 19, 2016 11:33    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dyspraksja- nasze życie Strona Główna -> Nasza historia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Dyspraksja- nasze życie  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group